Nyårsplanerna redan klara

Ja gott folk. Det är oktober månad nu och jag har redan planerat vad som händer på nyår. Det är iofs ca 2 månader dit men jag håller fast vid det jag har beslutat.
Jag och Hanna kommer att bojkotta alla våra vänner och dra upp till Edsbro där det väntas party tillsammas med min familj och mina släktingar. Jag firar hellre nyår med dom faktiskt, för det blir bara en jäkla massa kaos när jag firar med mina vänner. Inget elakt menat, men jag är hellre med min släkt då det alltid blir brakfest när vi festar ihop än en massa kaos med kärleksbekymmer och vänner som inte tycker om varandra osv.
Så jag tar med mig min allra bästa vän och drar upp till min släkt. Kommer bli hur kul som helst!
Har ni också börjat planera era nyårsplaner?




Postat av: angelica

det kommer bli helt underbart :D !

Datum: 2009-10-26 | Tid: 15:22:46
URL: http://angelicasdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0