Onsdag den fjortonde oktober.

Jaha, då var det onsdag och halva veckan har nu gått..Idag har det faktiskt gått bra på jobbet. Hann bli klar med uppfyllningen, renligheten och nedre innan kl.9 idag. Känner mig grym stolt över mig själv. Visst jag fick hjälp av Selle, men det blev ju klart iaf, det är ju huvudsaken.
  Ikväll är det greys som gäller. Och jag har sällskap här hemma av Nicole, så vi ska titta på den tillsammans, muws muws!
Imorgon är det jobb igen, suck!! Kan inte typ knäna hoppa ur led så man slipper jobba. Haha, nej skojja bara, det gör ju så jäääkla ont!! Men på fredag ska jag ha min muws-dag med Oscar. Nicole och Hanna och förhoppningsvis Lillebror ska vara med också. Kommer bli riktigt mysigt tror jag :)
Hur har eran dag varit?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0