Tidig hemgång....

...från jobbet idag också. Himla muwsigt! Med tanke på att jag hade världens kaos på morgonen. Sura och griniga gäster, otrevliga var dom också, ingen uppfyllning blev klar förns 10 typ, ingen hjälp i kassan överhuvudtaget, stod själv från 7-10 typ, tack för den liksom..Fick iofs hjälp när kön var nästan utanför dörrarna, då var det ju okej att ställa sig i kassan och hjälpa till..
Fick även reda på att Jenny har sagt upp sig och slutar om 2 veckor typ, fett tråkigt. Och så ska kanske Susanne säga upp sig, för att hon inte orkar längre. Jag vill också säga upp mig, för det verkar som att ingen uppskattar det man gör. Får varken kritik eller feedback, och då är det ju inge kul att jobba överhuvudtaget.
Eller vad säger ni?




Postat av: Fia

Jag vet hur det känns. Men bit ihop men ta ingen skit,. Men det vet jag att du inte gör. Du kan flytta till Kista så får du jobba med mig =P haha

Datum: 2009-10-06 | Tid: 14:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0