Arbetande hemmafru?

Idag har jag jobbat. Precis som vanligt, från kl.7 imorse till kl.16...Inget mer med det liksom...Fick dock hjälpa Simon på jobbet att komma ur sitt förkläde då dom i köket hade knytit ihop det jättekonstigt, så jag var tvungen att använda tänder och hela köret. Såg ganska roligt ut. Dom i köket skrattade så himla mycket när jag sprang där med tänderna i förklädet efter Simon medans han sprang runt i köket, haha!!
  När jag kom hem, då fick jag någon jävla städmani och började städa...Diskade, slängde alla kläder på golvet i tvättkorgen och dammsög, riktigt duktigt känner jag mig...Såg även att vi behöver verkligen panta, har en hel garderob full av pant, inte okej, får ju knappt plats med mina kläder..
Så vad tror ni, har man gått och blivit en arbetande hemmafru kanske?

I know you love me, XOXO






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0