Dags att planera helgen?

Jahapp, då var det Onsdag igen då..Nu har halva veckan gått, och jag är helt utmattad. Jag har verkligen ingen som helst lust till någonting utan att åka hem till soffan efter jobbet på dagarna..
Jag förstår inte riktigt. Jag börjar ju kl.07.00 varje dag, Måndag-Fredag. Och slutar antingen 14.00 eller 16.00.Då borde man ju inte vara så trött. Men det är jag, heelt utmattad.
Men idag var det nog värre. Tror jag sov lite för länge inatt tror jag. Somnade ju vid niotiden igårkväll. Så trött var jag. La mig i sängen och somnade efter typ 10 minuter. Om ni inte tror mig, fråga Hanna..
  Vad är planerna för helgen nu då? Hmm, vet inte riktigt vad jag vill. Visst jag vill gå till Viper, har ju saknat dom där så mycket. Plus så skulle väl Pelle ringa mig och fråga vart fan man höll hus om man inte kom liksom..Är man stammis så är man, finns inte så mycket annat att göra åt saken direkt. Så det blir nog Viper till helgen iaf. Måste försöka få dit en viss person, med tanke på vad man har lovat, eller vad säger du Hanna? ;)
Har ni börjat planera era helgbestyr än?




Postat av: Hännys

du har en dejt med hans tunga kl 03:00 fredag natt utanför viper, du blir hämtad;) hahahahahaa!!!!! så himla kul!

Datum: 2009-09-02 | Tid: 21:25:32
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/
Postat av: Emma

Lätt! MBLC-09 here we come! <3

Datum: 2009-09-02 | Tid: 21:44:09
URL: http://emloer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0