En mycket ensam söndag...

    Ja usch..Den här söndagen har nog varit den värsta av alla söndagar i mitt liv. Förra söndagen hade jag en sambo liksom..Och idag när jag vaknade så fanns det ingen alls här..Inte ens en fluga..Jag saknar min sambo, jag saknar henne massor.
    Och igår/inatt när jag åkte hem själv, alldeles själv ifrån krogen så kändes det som ett stort hål i hjärtat..En stor saknad liksom..Att inte veta att jag kommer ha min sambo där hemma, eller att hon kommer vara där hemma när jag vaknar nästa morgon..
    Men som vi sa i fredags när jag fick tillbaka nyckeln. Det här är inte slutet, det här är början. Så fort du får ett jobb så kommer vi bo ihop igen..Det här är bara tillfälligt, vi kommer bo tillsammans igen, och det kommer bli snart..Du får bara skynda dig att hitta ett jobb.
    Det jag vill säga med det här inlägget är jag älskar min vän, min syster, min andra hälft, hon som jag går genom eld och vatten för!
Jag älskar och saknar dig massor Hanna Maria Josefina Håkanson!! <3




Postat av: Hännys

and baby you make me cry! saknar och älskar dig massor! <3

Datum: 2009-09-28 | Tid: 01:50:16
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0