En mycket sjuk Daisy!

Usch ja, ni får ursäkta mitt dåliga uppdaterande. Men jag är faktiskt sjuk, så jag orkar inte sätta på datorn bara för att blogga. Visst det kanske låter egoistiskt, men jag tycker det är okej.
 Det började förra veckan, då började jag hosta som jag vet inte vad. Det höll mig vaken om nätterna, och jag började känna mig sämre och sämre, men klarade mig igenom helgen iaf. Tills igår, då small det till som en blixt från det blå när vi satt och åt middag hemma hos mamma.
Fick problem att andas och svettades som bara den. Så jag tror att svinis har anlänt till min kropp, tråkigt nog. Så idag pratade mamma med våran husläkare och hon rekommenderade mig att vara hemma hela veckan så länge jag har symptomen för svininfluensan. Så det kommer inte bli något arbete för mig den här veckan vad det verkar som..Får bara hoppas jag mår bättre längre fram i veckan, ska försöka att inte göra något annat än att bara vila och ta det lugnt..
Har ni också råkat ut för svininfluensan?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0