En riktigt mysig Mor&Dotter-dag!

Ja, idag har jag och min mamma haft en underbar dag. En riktig mor&dotter dag må jag säga..Har umgåtts med bara min mamma från kl.11 i förmiddags till kl.16 nu i eftermiddags. Riktigt mysigt.
Vi har spenderat dagen på IKEA, iaf största delen av den. Jag fick med mig en massa saker därifrån. Ska visa er snart, håll ut bara.
Efter vi kommit hem satte vi oss nästan i bilen på en gång igen för att åka till apoteket och till Willys för att handla lite mat..Så jag tackar dig mamma för en underbar dag, det här måste vi verkligen göra om. Älskar dig!!

Här får ni se vad jag fick med mig hem från IKEA, och även från Willys:

vad allt detta lilla kalas gick på kommer jag inte ihåg, men det var inte så mycket iaf.

3 set örngott
2 set drag-på-lakan
2 set påslakan
1 set gardiner
2 st skrapor
2 st diskborstar
2 paket lampor
1 st vinöppnare
1 set med pastaredskap
1 set slickepotter
1 rivjärn
1 bordslampa
1 gratängfat
2 st sockerkaksformar
1 paket tamponger
1 paket trosskydd
1 film (Hur man blir av med en kille på 10dagar)
1 paket plåster






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0