Fredag...och Daisy goes another look!


Ja gott folk. Idag är det fredag, äääntligen!!
Idag fick jag gå hem vid 12, fett nice. Varför förståd jag inte riktigt, men antagligen för att vi var så många kassor och inga gäster typ...Jävla lågkonjunkutr!!
Sen åkte iaf jag,mamma och Hanna till Willys och storhandlade åt mamma. Vi fick även med oss lite grejer hem..Muswigt muwsigt!
  Ikväll så blir det ju viper, precis som vanligt..Fast egentligen är det inte så vanlig kväll...Varken för oss eller någon annan där...Det är nämligen jag (och Hanna när jag inte orkar) som är vimmelfotograf ikväll..Eller snarare hela helgen då Max har fått till lite beskymmer med ägaren...Inte okej..men men, tiden visar sig, så vem vet, kanske Max kommer tillbaka..
Just nu sitter och Hanna här hemma, färdigfixade med en varsin grogg i glasen och väntar in Nicole...Hoppas hon kommer snart..
Vill bara önska er en trevlig kväll!

I know you love me, XOXO!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0