Grey's Anatomy-kväll med min vän

Ja, idag har jag umgåtts med min vän, min bästaste vän, Hanna. Himla muwsigt. Vi har idag varit inne på C.U.M och köpt en varsin biljett till Connys premiär på fredag. Det är ju så att han öppnar sin egna krog, muwsigt muwsigt!!
Sen efter det åkte vi hem, gick över till mamma och väntade in maten. Dom åt korvstroganoff, men jag tycker inte om korv, så jag köpte en pizza som jag och Jasmine delade på. Riktigt gott.
Efter middagen så slingade jag mammas hår. Hann dock inte se resultatet, men det hinner jag ju se imorgon.
Så just nu sitter jag och Hanna tittar på en massa Grey's-avsnitt från säsong 1. Vid 21.00 ska ju den nya säsongen av Grey's Anatomy börja, och det får man ju inte missa.
Ska ni se Grey's Anatomy premiären ikväll?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0