Helgen i all ära

Ja, denna helg alltså..Shit man kan inte förstå riktigt hur allt kunde hända på en helg. Kommer inte gå in på detaljer med tanke på att det kanske finns folk som tar illa vid eller så..
  Men dom som var där vet ju vad som hände och inte hände...
I fredags iaf så överraskade alla stammisar våran underbara DJ som fyllde år..Han fick tårta och blommor..Blev riktigt överraskad tror jag..
Så nu sitter jag här hemma, alldeles själv och väntar på att Hanna ska komma hem, vilket hon gör närsomhelst. Känns som att vi inte har setts på hela helgen..Jätte jobbigt faktiskt. Så vi ska nog slänga på en film och bara mysa ikväll, för imorgon väntar ju jobbet liksom..
Så här ser min vecka ut:
Måndag: jobba 7-16
Tisdag: jobba 7-14
Onsdag: jobba 7-16
Torsdag: jobba 7-16
Fredag: jobba 7-14, festa kanske? viper? :)
Lördag: ingen aning, festa? :)
Söndag: ingen aning, slappa, bli till människa..

här bjuder jag på en del av helgens vimmel iaf..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0