Jag och hanna = hyperaktiva?

Ja,alltså, grejen är ju den att jag och hanna har varit helt flummiga både igår och idag. Vet inte riktigt vad problemet med oss är. Kanske fortfarande har lite kryssningsadrenalin kvar i kroppen? Vad vet jag liksom..idag har jag iaf jobbat. Gick bra,fett med lite folk kan jag säga iaf. Och 7 i kassa och 4 i kök,det var ganska kul vill jag lova. Jag fick iaf hjälpa till lite i köket. Fick packa hamburgarna :) efter jobbet mötte jag upp hanna och vi begav oss emot lillebror. Tittade på filmer ifrån deras bal..haha,fan vad små dom var! Efter det gick vi till nån pizzeria för dom ville äta. Sen mötte vi upp max och nicole,åkte runt i volvon och gjorde ingenting. Jag och hanna fick återigen ett skrattanfall,som vanligt. Nu sitter vi på skrammelbanan på väg hem,båda är yberkissnödiga och vi har bara kommit halvvägs. Wish us luck, XOXO!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0