Jag skäms!


Jag föredrar karaokekvällar på Paddys istället!


Igår, alltså, jag tror jag aldrig har skämts så mycket av mig själv..
Jag,Hanna,Pettsson, Max och Fia var igår i Märsta och skulle sjunga karaoke..När vi kom dit var det inte så mycket folk. Så jag sa till Jonte att han och jag skulle sjunga. Men jisses vilken tid det tog för att det skulle bli våran tur.. Så efter ett par timmar så hade det fyllts på med folk. Inte okej, för då började jag bli riktigt nervös..Och när det väl var våran tur så gick allt åt helvete. Jag kunde inte sjunga ut ordentligt, fick världens scenskräck..Kändes som alla bara tittade på mig och tyckte det lät förjävligt..Sen efter vi hade sjungit iaf så åkte vi hem..
Och jag sa till max att jag skulle tanka hans bil så han kunde köra hem oss. Då började alla gapskratta åt mig, förstår fortfarande inte varför..Men vadå, man ska ju bjuda på sig själv, eller hur?
Ikväll vet vi ju alla vad jag och vännerna ska göra...Så det är ingen ideé att berätta.
I know you love me, XOXO






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0