Lördag och trötta tjejer...

Helt galet vad jag och Hanna har sovit länge idag..Vaknade med nästan världens panik..Sov hur skönt som helst, vaknade till och tyckte sängen var jätte skön, sen kom paniken när jag tittade på klockan. Den visade 14.45, OH MY GOD tänkte jag och gick genast upp ur sängen..
  Igår iallfall, då var vi ju på Viper. Jag,Nicole och Hanna var vimmelfotografer...Trodde inte det skulle gå så bra i början, med tanke på att nästan ingen ville vara med på bild..Men efter ett tag då alla började bli lite runda om fötterna, då började det släppa för oss alla..Folk kom hela tiden och knackade en på axeln och ville vara med på kort..
Så vi hade en ganska lyckad kväll...Ikväll blir det ju viper igen, för en massa mer bilder att ta..
Hur ser eran kväll ut?




Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Hej Daisy!

Hoppas att du har det bra hemma i Sverige? :) Jag mår bra, men jag saknar alla. Familjen, släkten och vännerna! Men jag trivs och tycker att det är jättekul!



Hälsa alla!

Kram Emelie

Datum: 2009-09-20 | Tid: 04:43:32
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0