Och så hände det...


no longer sambos..

...så blev man ensamstående igen. Eller alltså inte för att jag har varit ihop med någon, nu menar jag med boende..Min älskade och bästaste vän har lämnat mig, eller iallafall lägenheten. Så nu bor jag alldeles ensam, igen. Tror jag kommer sakna henne grymt mycket. Jag menar, vi har varit tillsammans i princip varje dag i ca 4 månader, och nu helt plötsligt kommer vi inte ses varje dag. Kommer ta mig ett bra tag att vänja mig vid det..
Men hon hade ju inte råd och jag förstår att hon vill spara in dom pengarna hon får nu på att leva istället för att tänka på att hon måste klara sig på annat sätt.. Jag har precis samma problem..Men jag klarar mig alltid..Ekonomiskt iaf, socialt får vi lösa på annat sätt..
Kommer sakna dig min vän, hoppas vi kan försöka ses nästan varje dag iaf. Love you babe<3




Postat av: Hännys

<3<3

Datum: 2009-09-23 | Tid: 23:38:56
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0