Onsdag, halva veckan är nu förbi..


Dagens bild: Dixie

Idag har det inte hänt så mycket alls faktiskt...Jobbade 7-16 idag. Gick hur bra som helst. Lyckades äntligen få min chefs arsle ur vagnen idag.
Han har nämligen sagt sedan i måndags att jag ska få mitt egna kort så jag kan logga in kassor osv. Jättebra tyckte jag. Så idag har jag varit på honom som en hök och lyckades tillslut få mitt kort. Så nu känner man sig lite speciell, med kort och allt, tihi!!
  Idag har även jag och Hanna ätit våran typ 3 middag i denna lägenhet, då bara hon och jag äter. Riktigt duktiga vi börjar bli, eller hur? Gott var det iallafall, jag lagade spagetti och köttfärssås. Och ni som har smakat den vet ju att min är den bästa..Det tycker iaf jag..Dock var det för lite vitlök i, hade bara 3 klyftor kvar här hemma..
Ikväll ska jag och Hanna nog titta på "Baksmällan" som hon har fått hem..Hoppas den är bra.  Har ni sett "Baksmällan"?

I know you love me, XOXO!





Postat av: Fia

Det är niiice med kort på jobbet =P får snart mitt kort också. SKa vara på chefen lite mera bara =P haha

Och ja din köttfärssås är grym =)

Datum: 2009-09-16 | Tid: 22:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0