Svinifluensan på ingång?


Har man gått och fått svinis?

Ja gott folk. Fick reda på igår att pappa ligger hemma med svininfluensan, och att både mamma och Izabella har haft den eller har den. Vet inte om dom har blivit friska än..
Men då täntke jag, med tanke på att jag också har några av dessa symptom, har jag då också fått svinis? Så efter min rast idag på jobbet tog jag tag i Malin och berättade för henne hur det låg till. Och hon sa, om jag nu antar att jag har det så skulle jag gå hem. Så jag gick hem kl. kvart i tolv. Får väl ringa till vårdcentralen och höra vad dom tror..Så får se om jag kommer jobba imorgon. Får hoppas att jobbet ringer sen och hör om jag ska jobba imorgon eller inte. Jag hoppas iallafall inte att jag har svinis!!
Har ni fått svininfluensan eller har ni några symptom för den?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0