dåligt uppdaterande!!

hallå hallå!
ja, jag lever, tro det eller ej. Men just nu har jag inte riktigt haft varken tid eller lust att blogga. Det händer alldeles för mycket i mitt liv och familj just nu som gör att jag inte prioriterar bloggen alls.
Så jag ber faktiskt inte om ursäkt för att jag inte har bloggat. Jag är ändå riktigt trött på den här bloggen. Den ger mig ingenting längre. Jag startade den för att jag mådde bra av att skriva av mig.

Men men, vad är det för kul som har hänt den senaste tiden då?
Inte så mycket direkt. Hanna och Nicklas tycker att jag ska söka till Idol 2010. Dom har t om startat en grupp på facebook. Men jag vet inte riktigt hur jag kommer göra.
Jag har varit i Edsbro och firat mina två favorit kusiner som fyllt/fyller 18 och 20 år. Vilket är två riktigta bra åldrar om ni frågar mig :)
Jag har fått tillbaka en vän och förlorat den igen bara under en dag. Och det är pga en annan person. Jag vet att hon inte gillar mig och jag gillar inte henne. Men man tycker ju att hon måste förstå att han är min vän och jag hans, att vänner behöver sina vänner. Sen att man inte kan "klicka" och vara vän med alla är en smäll man får ta. Jag tänker inte ändra mig bara för att få kunna prata med mina vänner, aldrig!! Så lågt tänker jag inte sjunka. Sen om mina vänner gör så, fine do it, jag vägrar.!

Men men, jag mår iaf bra, vad jag tror iaf. Som sagt så händer det mycket i livet just nu som gör att tankar och känslor snurrar runt snabbare än en berg-och dalbana. Men jag vet att vi kommer klara oss igenom det här, för vi är oslagbara! Vi älskar varandra och ingenting kan stoppa oss, bara vi vill så kan vi! :) <3


Jag Älskar Dig Mamma! <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0