Lördag = hemmakväll

Ikväll blir det en mysig hemmakväll för min del. Ville jättegärna följa med hanna och emma till värmdö där det vankas raggarfest. Men när jag för en gång skull ville följa med så blev det inget eftersom jag inte fick plats i någons bil...Så det sög jue!
Så jag stannar hemma tillsammans med en cola, en påse godis och Nicole :) det kommer bli hur mysigt som helst. Vi ska sitta och titta på film, efter film, efter film...Det går väldigt många bra filmer på tv 1000 ikväll. Så jag tror det kommer bli en lyckad kväll iaf.

Igår var jag,Hanna,Emma,Kim och Ronnie och tittade på Kick-ass. fyyy faaaan vilken dålig film!! USch!! jag ville bara resa på arslet och gå för varje minut som gick. Det hände ju aldrig nånting i filmen. Efter det satte vi oss utanför biografen och drack en varsin cider sen hoppa vi in i en taxi och åkte till vippan. Kvällen var väldigt seg och urtråkig. Men sen kom jimmy och sofie, så då blev det genast lite roligare. Detta måste vi göra om Jimmy! :)
Hur har eran helg varit än så länge?


såhär ser man ut idag. Lite sliten från gårdagen, men ändå rätt pigg! :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0