Daisy söker nytt jobb!!


Och det är nu!! Jag verkligen hatar mitt jobb. Det är inte ens kul att gå till jobbet längre. Varje morgon och lunch är det alltid kaos. Man får alltid räkna med att det kommer sluta i kaos när man går upp ur sängen på morgonen.
Och så ska det väl inte vara? Det ska väl ändå vara kul och gå upp till jobbet? Och känna att idag är det en bra dag, det kommer gå jättebra idag. Men nej, inte på Vasagatan inte, nej där är det alltid kaos. Och vi har alltid en grini jävla chef. Kan inte bara Anna komma tillbaka som chef? Vi saknar dig!!!
Ja ja, idag har jag iaf slutat vid två, så det är ju positivt.
Just nu sitter jag hos mami och ska gå och hämta Jasse (Jasmines smeknamn för er som inte hajjar:P). Hon slutar tydligen tidigare idag, eller nått sånt. Hajjade ingenting vad mamma sa.
Men vi hörs sen duudes!
You know you love me, XOXO






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0