Fredagmys eller utgång, det är frågan


Nu räcker det med snö, eller hur?

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra idag. Det är ju fredag liksom, ska man gå ut och dansa lite då kanske? Eller ska man sitta hemma och mysa framför en film med lite cola och chirre? I don't know.
Jag känner att jag faktiskt är sugen på att gå ut, men har ju fett med lite cash. Fast man kan ju ha kul iaf. Har ju faktiskt varit hemma och inte gjort nånting hela veckan. Det var ju iofs vad läkaren sa åt mig att göra, vila. Men nu tycker jag att jag har vilat färdigt. Nu vill jag ut och röra på mig.
Jag får nog ta och messa min sambo och höra hur vi ska göra. Hur ser era fredagsplaner ut?

  
Jo juste, kan ni gissa vem jag träffade igår? J såklart! Jisses, han är ju verkligen en vacker varelse! Men att man ska vara så himla blyg och inte ta itu med saken gör mig matt på mig själv. Och så ska man ju ha en pinsamm mamma som ska skämma ut en hela tiden. Det är ju iofs lite kul, men lite jobbigt också. Men men, sånt får man väl leva med då antar jag...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0