Har mycket inspiration just nu...


För att vi älskar att sjunga..

..jätte mycket inspiration just nu till att skriva.
Ni minns väl att jag skrev att jag vill skriva. Men vet inte vad jag vill skriva. Jag har nu bestämt mig. Jag vill skriva musik. För i musiken är det lättaste sättet för mig att uttrycka mina riktiga känslor. Hur jag egentligen känner, hur jag egentligen mår och tycker.
  För er som inte vet så håller jag ju på med en låt med hjälp av en kompis . Jag har skrivit texten och kommit på melodin. Så ska han kirra musiken. Den kommer säkert bli jättebra tror jag, för just nu är den bara inspelad på acapella (eller hur det nu stavas), och jag är redan nöjd med den. Sitter ivrigt och väntar varje dag på att Andree ska ringa och säga att musiken är klar, så vi kan spela in låten på nytt så den låter hundra procent bra.
  Jag har även skrivit en ny text. Det är faktiskt en låt som jag skrivit till Micke, han var min inspiration till den låten. Har t om redan kommit på melodin. Önska att jag verkligen kunde spela ett instrument så jag kan sitta varje dag och skriva musik.
Skulle ni vilja höra min musik någon gång? :)





Postat av: RockinGal

jaaaa!!! :D <3

Datum: 2010-02-05 | Tid: 15:32:47
URL: http://keptarolling.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja, jag skulle vilja höra de :)

Datum: 2010-02-06 | Tid: 13:24:02
Postat av: Michelle

Jaag vill höra!!

Datum: 2010-02-12 | Tid: 17:09:31
URL: http://dogsarebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0