Jo jag lever...

...men känner mer död än levande. Jag vet att jag är dålig på att uppdatera bloggen, jag vet att jag inte har uppdaterat den på elva dagar. Men jag gör ju det nu, och det är ju huvudsaken eller hur?
Så....vad har då hänt under dessa elva dagar som jag inte har uppdaterat er alls? En himla mycket saker har hänt kan jag berätta för er..Men jag kommer inte köra några långa historier, kommer köra sammanfattningar eller vad man ska säga.
Det som har hänt är att jag har varit inne tre dagar i rad på akuten på Danderyd, jag har gjort slut med Micke och jag har fått tillbaka Hanna som sambo i den "stora lägenheten".
På nått konstigt sätt så känns det jävligt bra faktiskt, jag mår inte dåligt nånting förutom smärtan i magen. Jag tror jag inte har mått såhär bra på länge.
Så hur mår ni mina kära bloggare? :)




Postat av: Hännys

<3

Datum: 2010-02-15 | Tid: 12:43:35
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/
Postat av: Isabell

OJ! Varför tog det slut? :(

Datum: 2010-02-16 | Tid: 23:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0