Kom på ljusparty!


På söndag kl.15.00 kommer jag vara värdinna för ett ljusparty.
För er som inte vet vad ett ljusparty är så kan jag förklara lite smått för er vad det går ut på. Man samlas en massa människor hemma hos någon som är då "värdinna" för själva partyt. Denna värdinna har en konsult som berättar lite om ljusen, ex. hur länge de brinner, vad som gör att dom är så bra osv.
Hon tar även fram några doftexemplar och visar även en massa olika ljustillbehör. Jag rekommenderar starkt dessa ljus, för dom luktar så otrooooligt gott och är bara skitbra. Dom har en harmoniskt och lugnande effekt på alla männsikor. Och det bästa är att man inte får ont i huvudet som man får av alla äckliga IKEA-doftljus, och det är ju alltid ett plus eller hur?
Så gott folk. Klockan 15.00 hemma hos mig är det ljusparty, kom vettja! :)

vill ni läsa mer noggrant om Partylite som anlitar dessa ljuspartyn? Klicka då här






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0