Muwskväll med bästa vänner!

Idag har jag varit på mitt återbesök på Danderyd Sjukhus. Det gick bra, men jag blev faktiskt lite besviken på resultatet, eller provsvaret, eller vad man nu ska kalla det.
Efter jag suttit i gynstolen så får jag reda på att cystan hade gått ner. Kul tänkte jag, men inte alls. Den har ju bara gått ner 4 mm, vad fan är grejen med det liksom? Skulle inte medicinen hjälpa mig att få bort den helt eller? Har ändå ätit den i sju dagar ungefär, men men, får stå ut ett tag till då.
  Nu ska jag äta thaimat tillsammans med mina bästa vänner, Hanna och Oscar. Riktigt muwsiiigt!! :)
Ha en trevlig kväll :)





Postat av: angelica björk

skönt att höraa att du mår bättre..saknar dig <3

Datum: 2010-02-18 | Tid: 10:14:59
URL: http://angelicasdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0