Dagen är fredag..


Daisy saknar sommaren, då man bara kan sätta sig ner med en god sommardrink.

...och guuuud vad trött jag är. Eller kanske inte trött, men seg som bara den. Har inte kunnat sova ordentligt på flera nätter, vet inte varför, men jag vaknar minst 2-3 gånger per natt.
Idag har jag iallafall jobbat, 7-16 som vanligt. Har stått mest i pompan idag. Ganska skönt att omväxla sig lite tycker jag och inte bara stå i kassan hela tiden. Gjorde rent väggarna vid pommes stationen idag också, galet vad jag svettades. Men rent blev det och chiefen blev ju nöjd, det är väl ändå huvudsaken?
Nu sitter jag här hemma, alldeles ensam för typ första gången denna vecka. Har haft min babe här hela veckan nästan, riktigt muwsigt! :)
Nu väntar iallafall duschen, sen ska jag byta om till något fint. Sen är det dags att bege sig emot Hässelby Strand och hem till Alex, ska äntligen få se hur han bor. Kommer nog möta upp honom och Nicole där, för jag hittar inte i Hässelby direkt, det är inte riktigt mina hoods. När vi känner oss klara där ska vi bege oss emot vippan. Har tänkt att jag ska kanske hjälpa Nicole att fota lite ikväll. Känner mig så elak som bara sitter och super medans hon springer runt som en tok och fotar. Får ta och skärpa till mig lite tror jag.
Hur ser eran fredagskväll ut?
You know you love me, XOXO






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0