Handla-dag med mamma

Idag efter jobbet, då hämtade pappa upp mig utanför jobbet och vi begav oss hem. När vi kom hem till mor och fars lya så väntade maten på bordet. Pasta med ost&skink-sås, muumms!!
Efter middagen gick jag ut med vovvisarna och lekte lite i snön, sen hoppade jag och mamma in i bilen och begav oss emot Willys. Vi handlade en massa mat, men mest till mamma och dom. Jag fick lite bröd och sånt, typ frukost.
Och självklart hittade Daisy till filmavdelningen, och självklart fick hon med sig filmer hem. :) så nu är frågan såhär: vem vill komma hem till mig och titta på skräckfilm med mig? För är det något jag älskar så är det skräckfilmer, har dock inte så många vänner som gillar skräckfilmer. Jag menar, jag skrattade igenom hela Extorcisten (eller hur det nu stavas?) Så skräckfilmer är inget som skrämmer mig.
You know you love me, XOXO




Postat av: Maaaaaaarika

är du galen kvinna?,jag kan inte sova ordentligt på 3 nätter om ja sett skreck hahahha.. Micke tycker väl om sånt?

Datum: 2010-01-19 | Tid: 14:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0