I'm in love with a fairytale!

Ja, mina kära vänner. Daisy har gått och blivit kär. Kan ni tänka er?
Jag är så himla glad just nu. Jag är så himla kär. Jag är bara allmänt lycklig just nu. Och det tackar jag Lillebror för. Hade det inte varit för honom hade jag aldrig träffat min nya kärlek. Stort tack till dig lillebror!!
Jag mår bara superbra just nu! Ville bara meddela er det!

  Idag ska vi ut. Ut och fira att vi alla mår bra. Ja, iallafall jag och Emma. Dom andra vet jag inte. Vi kommer säkert ha jättekul. Och fia kommer idag också, det blir kul. Tre donkenflickor ute på äventyr, haha, det kan sluta hur som helst.
Hur mår ni mina underbara läsare?
You know you love me, XOXO





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0