Imorgon är det fredag...

...och vad tusan ska man göra imorgon? Det här är nog första fredagen, eller helgen överhuvudtaget, som jag inte har något planerat överhuvudtaget! Jag är shockad. Hanna och alla andra ska till maya på någon födelsedagsgrej och nicole ska iväg på middag. Vad ska jag göra? Ja ja, det återstå att se.
Idag har jag iallafall jobbat. Blir riktigt matt på mitt jobb. Dom bara ändrar ens tider hela tiden utan att säga till eller fråga en eller nånting. Det får dom inte göra enligt lag, men det verkar dom inte bry sig om eller veta om. Så jag kommer ta itu med det här att hitta ett nytt jobb, så fort som möjligt. Orkar seriöst inte längre.
Men men, det kommer när man minst anar det. Så blev det ju med kärleken iaf, och det är jag glad för, hihi.
Hur mår ni alla bloggare?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0