Jag kan inte hjälpa det...

..men jag är ledsen. Jag är ledsen för mitt dåliga uppdaterande. Men jag kan inte hjälpa det, jag är så himla kär just nu. Och det känns som att det är det enda som går runt i mitt huvud just nu.
Micke, mannen som är min just nu. Det känns fortfarande helt sjukt för min del att säga att jag har en pojkvän. Jag kan knappt tro det. Att jag har lyckats hitta någon sån underbar person som jag vill spendera mitt liv med. Jag tror jag aldrig någonsin har varit såhär kär som jag är just nu. Så fort jag är tillsammans med honom så vill jag aldrig släppa hans hand. Jag skulle kunna ligga en heldag och bara titta på hans underbart blåa ögon och ta i hans guldblonda lockiga hår.
Det jag försöker få fram är att jag älskar dig, Michael Angel! Och det är oerhört svårt för min del att säga dom tre orden till någon. Men jag känner det, jag älskar verkligen honom, jätte mycket!! And that's that! :)
You know you love me, XOXO!




Postat av: RockinGal

Underbart Daisy! Så glad för din skull :) <3

Datum: 2010-01-12 | Tid: 09:48:36
URL: http://keptarolling.blogg.se/
Postat av: Anonym

va fan är du ihop med björn gustavsson .P

Datum: 2010-01-12 | Tid: 21:06:50
Postat av: Sofie

Du vet att jag älskar när mina närmaste vänner mår riktigt bra, och du är en av dom som förtjänar det bästa, så jag önskar dig all lycka vännen. Och jag håller tummarna för er framtid tillsammans. Stora kramar

Datum: 2010-01-13 | Tid: 21:04:53
URL: http://asunshinesconfession.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Fräck bakgrund !! :)

Datum: 2010-01-17 | Tid: 18:24:22
URL: http://blondchica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0