Jag känner för att skriva...

...men jag vet inte riktigt vad jag vill skriva.
Vill jag skriva musik? Vill jag skriva en bok? Vill jag bara skriva av mina tankar? Jag har ingen aning, men jag känner ett behov av att skriva. För er som inte vet så har jag ju skrivit en låt faktiskt. Den är inte riktigt klar än. Men texten är 100% klar och melodin är nästan klar. Får göra om lite på den när musiken väl är garanterat klar. Jag är faktiskt riktigt nöjd med hur det har blivit än så länge, och det är många som tycker om den. Vem vet, kanske kommer den spelas på radio om någon månad eller så? Haha, vore ju kul :)
  Men som sagt, mitt skrivande. Jag vill ju skriva om hur jag känner, men vet inte hur jag ska kunna förmedla det. Det blir lättast för mig att skriva det till musik, eftersom jag älskar musik och jag har det extremt mycket lättare att uttrycka mig i musik. Musiken säger sitt liksom, och att då få in några ord som beskriver hur jag känner kanske bara är ett plus?
Har ni några tips på hur jag ska göra?

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0