Nu får jag skärpa mig..

Alltså jag skäms verkligen. Nu måste jag verkligen ta och skärpa till mig ordentligt. Men jag har inte riktigt haft tid att sitta framför datorn och sätta mig ner och skriva..
  På nyårsafton var ju jag, tillsammans med min familj och Hanna, hemma hos mina kusiner i Edsbro. Riktigt kul hade jag iaf. Vi åt god mat, drack gott, lekte lekar och sjöng en massa singstar.
  I fredags var jag med hanna och alla andra på 360, något jag aldrig mer kommer göra om. Iallafall inte på nyårsdagen. Jag och Hanna var riktigt taggade på att gå ut och dansa, men nehe då. Alla dj:s sög, det var inga människor och alla var typ bakfulla.
  Men i lördags var det riktigt kul! Då var jag ute med Sofia. Bara en kväll med henne, det var alldeles för länge sen. Detta kommer vi göra om.Snacka om att Daisy blev lite rund om fötterna. Men hon var tvungen att åka sen, för hon mådde inge bra. Men som sagt. Jag hade jääätte kul!
  För övrigt så mår jag superbra faktiskt. Det var riktigt länge sen jag kände mig såhär glad. Och det är ju tack vare en speciell person. Tack vare dig mår jag mycket bättre nu. Och tack vare dig så är jag ganska säker på att år 2010 kommer bli ett väldans bra år.
Vad tror ni?
You know you love me, XOXO


Glad.Inspirerad.Lycklig.





Postat av: Sofia

Det gör vi absolut om! Tack för en förbannat bra lördag =)

Datum: 2010-01-05 | Tid: 18:47:24
URL: http://sofiasellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0