WOW at Hannas place!

Ja, ni läste rätt. Jag har spelat WOW (World of Worldcraft) för första gången i mitt liv. Slutade tolv idag. Så då åkte jag hem till Hanna, som vi hade bestämt att jag skulle göra.
När jag kom dit så skulle vi fixa med Hannas mammas dator, men det gick inte som vi ville. Saker gick sönder och i bitar. Så jag rekommenderar inte att låta två blondiner hålla på med tekniska saker, haha!
Men när allt var fixat så satte vi oss vid varsin dator och började spela WOW, haha galet roligt det var. Min gubbe är sjukt söt. Inte för jag vet om man ska ha söta gubbar, dom ska väl vara mer coola kanske? Skit samma, min är galet cool iaf :)
Hur har eran dag varit?
You know you love me, XOXO!




Postat av: RockinGal

Haha underbart Daisy!

Wow e najs <3

Datum: 2010-01-13 | Tid: 10:32:38
URL: http://keptarolling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0