Lillasyster tjänar pengar på mig...

Ack ja! Det är väl kul att ens lillasyster på 7 år kan tjäna pengar på sin storasyster. Men inte på detta sätt, det är inte okej. Men har man en pappa som älskar att retas med en så finns det ju tyvärr inte så mycket man kan göra än att skratta och ta emot konsekvenserna!
Hon har iaf skämt ut mig rejält mycket idag. Hon och hennes klasskompisar som hon lekte med idag gick fram till A och sa "Daisy är kär i dig!!!", vilket jag INTE är, utan tycker han bara är allmänt snygg.
Med min erfarenhet så rekommenderar jag INTE att prata om sånt då lillasyster eller liknande känner personen i fråga..Så imorgon får vi se hur det går om jag råkar stöta på honom, hur pinsamt det kommer att bli. Funderar på om jag ska köra på en "nej men vadå? Jag vet ingenting" :P haha!! Men vi får som sagt se det imorgon!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0