Mysig fredag var det..

...igår! Jag hade den mest underbaraste kvällen någonsin tillsammans med Andreé.
Det var verkligen nånting som vi borde och ska göra om!! :)

Idag har jag legat nere på stranden med familjen. Bror min kom även på besök, alltid trevligt när man får se sin bror, vilket inte blir så himla ofta. Men han kommer ju igen på måndag då mamma fyller år.
  Har precis ätit middag, det blev grillat. Bjöd även grannarna på middag, mys mys!!
Just nu är jag ganska rastlös, ska väl försöka komma på nånting att göra ikväll. Vad vet jag dock inte än, men får väl ringa runt och höra med alla andra vad dom gör.
  Blir det fint väder imorgon så blir det till att sola då också! Men ska försöka dra med familjen tilll något annat ställe än här nere på beachen. Kan ju vara kul att åka någonstans där man inte brukar vara och sola :)
Hoppas ni alla har en lika trevlig helg som jag har!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0