I suck!

..på att uppdatera min blogg.!!
Jag kommer nog lägga ner den här bloggen snart. För jag känner inte att jag har något behov av den längre. Jag skapade denna blogg för att jag mådde dåligt, och jag behövde någonstans att kunna skriva av mig. Men nu så har jag fått mer inspiration till att skriva musik. Så jag får se vad som kommer hända med denna blogg.

Men jag mår iaf bra. Vad har hänt dom senaste dagarna kan ni tro? Jo, min kollega Emma har flyttat hem till mina föräldrar. Känns bra för mig iaf :P Hon verkar trivas hon med, samma sak gäller nog hennes son Nino :)
Jag har även byggt ut min delfin, ääääntligen! Nu satan i gatan är den cool ;)

Jag kan även meddela att jag och Hanna har kommit fram till att det är inte många människor vi tycker om längre. Det är faktiskt inte så himla bra, vi måste nog sluta med att störa oss på småsaker hos männsikor. Men vissa är okej att inte tycka om, speciellt inte dom man inte tyckt om från början. Men vi klarar oss, vi har ju varandra till och börja med, det räcker gott och väl för mig :) Men vi har sagt att vi ska skärpa oss, vi tänker dock inte be om ursäkt för nånting vi inte gjort, så det så!!

You know you love me bitches, XOXO!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0