I'm a bad girl I know ...

...men jag känner inte för att blogga längre. Känner inget behov av sitta och säga vad jag tycker och tänker. Det är ju ändå alltid någon som tar illa vid eller nått sånt. Så vem bryr sig?
Men men, whaatever!!!
Vad har då hänt under dom senaste dagarna? Hmm, vart ska jag börja? Kommer inte ens ihåg när jag bloggade sist, haha!! Jag har iallafall färgat håret tre dagar i rad, mitt hår vill typ dö nu. Och det känner jag med. Jag har även haft multiaggressioner (eller hur det nu stavas) på jobbet. Totaldampar ut på typ varenda människa där, förutom Emma och Marcus. Denna Marcus är jag tydligen gift med också, hmm...tur att man kommer ihåg att man har gift sig :P hahaha!!


Imorgon blir det iallafall jobb som vanligt, men det är ju friiday!! Vilket betyder att efter jobbet måste jag och Emma örna hem och byta om, duscha osv. äta middag måste man ju göra också, shit my baby, hur ska vi hinna? Vi ska ju möta Danne i stan vid typ halv åtta för att lämna bebis till sin daddy. Wish us luck duudes!
Nej, dags att lämna denna dag och titta klart på Criminal Minds sen sussa. För man måste ju vara duktig flicka och gå upp och vara pigg och alert till jobbet imorgon. Funderar starkt på att vara sur och grini imorgon också, för då säljer jag som tuuusan! Men nej, det kommer jag inte vara. För min såkallade "man" jobbar ju imorgon, då kan man inte vara sur :P
Sussa gott mina vänner.
You know you love me, XOXO!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0