Löningsdag!!

Jahapp, då var det torsdag idag då. Och jag är fortfarande sjuk. Jag skyller på Emma som har smittat mig. Jag sa ju till henne att smitta mig lagom till veckan hade börjat. Men icke, Daisy blir sjuk lagom till helgen kommer. Hur kul är det att ligga hemma och vara sjuk under helgen egentligen? Inte kul alls.
Och idag är det ju löning, jag fick en ganska bra lön iaf. Men inte tillräckligt bra för att klara mig hela månaden. Det svider verkligen att betala räkningar, hatar räkningar!! Och jag har kommit fram till att jag har alldeles för många konton på olika ställen, typ Haléns, Ellos osv..Usch, att man ska vara så himla beroende på att beställa nya kläder. Måste nog lära mig behärska mig tror jag.
  Är iaf glad att Hanna har jobbat både igår och idag. Det löser ju in lite extra pengar till mat osv. Men vi klarar oss, det gör vi alltid :)
Vad ska man hitta på idag då? Jo, inte ett skit! Ska bara ligga och kurera mig, få ner febern och försöka få bort hostan. För imorgon är det ju fredag och då vill man ju vara lite piggare än vad man är just nu.!
Hoppas alla får en bra dag idag.
You know you love me, XOXO





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0