Nya datorn är hemma nu!

Tjohoooo!!!!!! Nu har den ääääntligen kommit!! Fick sluta tidigare från jobbet idag, så när jag kom hem så gick jag och Hanna över till mamma och fikade tillsammans med Torgny.
Sen när vi satt i soffan så fick jag ett sms där det stod: "Ditt paket har nu kommit till Sabis och är redo att hämtas"
Jag skrek av glädje. Så jag och Hanna flög upp ur soffan och åkte till Brevik för att hämta min efterlängtade nya dator!!
Och som inte den här dagen kunde bli bättre så satt ju den vackra solstrålen J i kassan på Sabis. Så då förgylldes min dag lite extra mycket, hihi..

Nu sitter jag här hemma med den nya datorn i knäet och tittar på tv tillsammas med världens bästa sambo. Jag ville bara meddela att jag är suuuupernöjd med den nya datorn.
You know you love me, XOXO!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0