På gång igen..?

Ja det är verkligen frågan. Är det dags igen? Dags att besöka Danderyd igen då eller?
För idag, fyyy saaatan i gatan vad ont jag har haft!!! Jag tror har flera olika teorier. Antingen så har jag fått en ny cysta på vänster äggstock, eller så har jag ägglossning och känner av den lite extra pga cystan eller så är det nått annat jävla skit!!
Jag orkar inte längre, kan inte bara allt funka som det ska på min jävla kropp? Som mina knän till exempel, mitt nyopererade knä, det har börjat fucka sig totalt. Det låser sig hela jävla tiden och gör skit ont!!
Blir matt på det här, riktigt matt!!
Och jag behöver verkligen ett nytt jobb. NU nu nu!!!!! Det är verkligen kaos varje jävla dag på jobbet, hur ska man kunna orka med sånt här? Ta skit från allt och alla på jobbet varendaste dag. "Daisy gör de, Daisy gör så, Daisy varför har du inte gjort så för?" KAN NI INTE BARA SLUTA KLAGA HELA JÄVLA TIDEN!!!

Ursäkta mitt multibreakdown, men jag pallar inte ta mer skit nu!! Orkar inte alls!!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0