Söndag igen...

Jaha, då var det söndag igen då..Suck!! Jag tror jag verkligen hatar söndagar. Eller egentligen så hatar man väl alla dagar? Antingen så är det nära till helg, och det är ju bra. men sen så går ju helgerna så himla fort så man vet inte vad man gör på helgerna som gör att man undrar varför man ens ska behöva vara ledig, man gör ju inget speciellt ändå. Bara tar det lungt liksom..
Men men, that's life liksom..

Vad händer i veckan då? Hmm...Vet inte riktigt. Inte mer än att jag ska jobba. Jo juste, på tisdag ska jag och Emma tydligen hänga med våran babe på hockey. Känns riktigt bra att jag ska gå med på en hockeymatch när inte ens mitt lag spelar :P Det är AIK emot några andra, och jag är ju inte gnagare, jag är ju en apa i djungeln liksom. Men men det blir kul :)

 


Sen får vi se vad som händer i veckan. Kanske åka till Andree och spela in låten klart som vi började med i veckan? Får disktuera det med honom. Jag kan lova er att denna låt kommer bli kung! Den kommer snart spelas ute på den krogen ni går till, jag loooovar! ;)
You know you love me ,XOXO!!




Postat av: Andreé

All in!

Datum: 2010-03-24 | Tid: 13:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0