tänk om det är sant..

...för nu snurrar tankarna som galna bin i mitt huvud!
Jag är verkligen jättenervös..Tänker bara att jag måste tänkt fel. Det här kan inte hända mig. Jag skulle iofs vara jätte glad om det var så på ett sätt. Men på ett annat sätt så känns det helt fel..Sitter och kan inte koncentrera mig alls längre.
Försöker spela Bejeweled på facebook, men det går inte det heller. Kan inte koncentrera mig på nånting, knappt på att andas. Shit säger jag bara.!! Vad händer om det är sant? Vad gör jag då? Vem ska jag prata med? Ska jag berätta sanningen då för alla andra? Vad gör man då?!
Daisy är i en stor tankeställare just nu, hon vet inte vad hon ska göra!!
Shit my baby säger jag bara!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0