Ja, jag lever...

...men jag funderar starkt på att ta bort den här bloggen. Jag finner ingen mening med bloggen längre. Jag startade ju den för att jag fick ut nått av den. Kunde skriva av mig då jag kände att jag behövde prata med någon men ingen förstod vad jag menade.
Men men...vi får se hur det blir med det. Det känns ju skönt att ha något safe-card ifall jag behöver skriva av mig :)

vad har hänt då den senaste tiden? Jo jag sökte ju till idol, men gick inte vidare. Jag hade tydligen rösten men inte "det"..och att sitta utomhus hela natten är ingenting jag rekommenderar.. För nu har jag absolut ingen röst kvar alls. :P ska bli kul imorgon på jobbet och se hur det blir, haha!!!

  Jag har även sagt upp mig från jobbet. Kors i taket!! Jag känner att jag orkar inte ta mer skit från dom idioterna. Jag mår bara dåligt att vara där. Att vakna upp på morgonen och hoppas  på att man kan vara sjuk så man slipper gå till jobbet, så ska det väl ändå inte vara? Det är verkligen inte kul längre. Så den 4:e juni är min sista dag! :D sen har jag sommarlov på heltid :D
någon som behöver personal på sitt jobb? bara att säga till ;)

 Och nu i fredags så kidnappade vi kusinen. Riktigt kul var det. Nånting vi definitivt måste göra om :D
love u girls <3

hur har ni haft det den senaste tiden?
you know you love me, XOXO





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0